FAQ

Vraag en antwoord

Hoe neem ik contact op?

U kunt ons telefonisch (+31(0)10 -704 38 78) of per mail (congresbureau@erasmusmc.nl) bereiken. Bent u gericht op zoek naar een van onze teamleden, klik dan bovenaan de pagina op 'contact'.

Kan ik bij Het Congresbureau ook terecht voor een onderdeel van een event?

Dat kan zeker. Wij kunnen u full-service ondersteunen of bijvoorbeeld helpen bij alleen de deelnemersregistratie.

Organiseert Het Congresbureau uitsluitend voor events binnen het Erasmus MC?

Nee, wij werken ook voor externe organisaties.

Is Het Congresbureau een gecertificeerd congresbureau?

Ja, wij zijn een PCO (Professional Conference Organizer) en gecertificeerd bij het Erkend Congresbureau.

Kan Het Congresbureau ook online of hybride events organiseren?

Ja, dit is mogelijk. Neem voor de mogelijkheden gerust contact met ons op.

Hoe gaan jullie om met de COVID-19 maatregelen?

Wij houden ons te allen tijden aan de richtlijnen vanuit de RIVM. Deelnemers, sprekers en leveranciers worden door ons op de hoogte gesteld van de actuele maatregelen.

Kunnen jullie de deelnemersfees innen?

Dit is zeker mogelijk. Echter, dit kunnen wij alleen verzorgen indien de gehele deelnemersregistratie voor het event via ons verloopt.

Is uw vraag nog niet beantwoord?